Terminal GPRS S8.5
EMES GPS / Produkty / Terminal GPRS S8.5
terminal gps do ciężarówki

Zaawansowany monitoring pojazdów ciężarowych

Zarządzanie flotą pojazdów to wymagające zadanie. Dla firm, które realizują tego typu projekty, został skonstruowany ten specjalistyczny GPS do samochodu ciężarowego. Posiada on możliwość współpracy z nawigacją firmy GARMIN. Urządzenie pozwala na dokładny monitoring ciężarówek, wykazując się przy tym wyjątkową skutecznością w określaniu lokalizacji oraz innych parametrów. Wyposażono je w szereg funkcji zapewniających niezawodność. Monitoring pojazdów ciężarowych pozwala na zbieranie wszelkich niezbędnych informacji dotyczących przejazdów, w tym danych z tachografu czy karty kierowcy. Osiem niezależnych trybów śledzenia pozwala na optymalizację zarządzania flotą, natomiast niski pobór energii sprawia, że monitoring GPS TIR działa efektywnie, a przy tym nie obciąża systemu zasilania.

S8.5 jest to urządzenie posiadające funkcjonalności analogiczne do tych oferowanych przez S8.3

Informacje podstawowe

  • Terminal GPRS S8.5 umożliwia podłączenie modułów do obsługi zaawansowanych projektów zarządzania flotą transportową. Pełen odczyt danych logistycznych z magistrali CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII, zdalne pobieranie plików DDD kart kierowców oraz pamięci masowej, odczytywanie kierowców/statusów z magistrali K-Line (D8), komunikacja, a także zarządzanie transportem za pomocą podłączonej nawigacji GARMIN (FMI)
  • Moduł CAN – odczytuje dane z magistrali CAN (J1939, J1708, J1587, FMS) – ponad 750 pojazdów obsługiwanych! (pełny opis modułu CAN)
  • Moduł TMR – możliwość zdalnego pobierania plików DDD (pełny opis modułu TMR)
  • Podłączenie pod K-Line (D8) – w celu czytania statusów tachografu oraz numeru kart kierowców (na wyłączonej stacyjce również!). Obsługiwane wszystkie tachografy cyfrowe
  • GARMIN FMI – umożliwia podłączenie nawigacji GARMIN. Firma Garmin oferuje szeroki wybór przydatnych, wszechstronnych i ekonomicznych rozwiązań do zarządzania flotą
  • Modem GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMMING
  • Modem 3G (Global) / LTE-M (Global) Quectel
  • Odbiornik GPS Quectel L10/L70 z funkcją ANTY-JAMMING
  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną – nawet po zaniku zasilania!)
  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
  • Aktywna zewnętrzna antena GPS (3 metry/SMA)
  • Zewnętrzna 4 zakresowa antena GSM (3 metry/SMA-RP)
  • Zegar podtrzymania wewnętrznego RTC (Real Time Clock)
  • Zewnętrzny RS-232-TL (opcjonalnie: RS-232, RS-486)
  • Wewnętrzny akumulator 550 mAh (opcjonalnie); Kontrola ładowania
  • Obudowa ABS: 89x63x30 [mm]
  • Pamięć na 24.000 zdarzeń (do 48.000 zdarzeń)
  • Sygnalizacja diodami pracy GMS oraz GPS
  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire DALLAS (do 6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
  • Alarm o odłączeniu anteny GPS – monitorowanie w czasie rzeczywistym!
  • Pełne wsparcie dla obsługi technologi Mobileye
  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON

Zaawansowana technologia

  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) – wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)
  • Opcjonalna obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
  • ImmoDALLAS – czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!
  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN (opis technologi CAN)

Dodatkowe informacje

  • Modem 3G certyfikaty: CE/ FCC/ GCF/ PTCRB/ ANATEL/ RCM/ IFETEL/ Movistar/ ICASA/ DoC for Russia/ JATE/ TELEC/ Telefonica
  • Modem LTE-M certyfikaty: CE/GCF/FCC/PTCRB/Verizon/AT&T/T-Mobile/RCM/Telstra/IFETEL/IC/BELL/Telus/JATE/TELEC/KDDI/KC/SKT/CCC


Odczytywane dane
Analogiczne jak w przypadku Terminal GPRS S8.2 oraz dodatkowo:

  • Dane logistyczne z magistrali CAN: łączny dystans, łączne zużycie paliwa, poziom paliwa, obroty silnika, prędkość pojazdu, temperatura silnika, czas pracy silnika, czas jazdy, czas pracy silnika na postoju, nacisk na pedał gazu, zasięg pojazdu, chwilowe zużycie paliwa, nacisk na oś
  • Ponad 30 kontrolek CAN (Checkengine, światła, pasy, poduszka…)
  • Gwałtowne przyśpieszenia, gwałtowne hamowania
  • Zaawansowany moduł ECODRIVING
  • W pełni automatyczna procedura synchronizacji pojazdów
  • Dane z tachografów – aktualny STATUS
  • Identyfikacja kierowcy z tachografu

Informacje techniczne
Jeśli nie jesteście pewni, który produkt będzie dla Was najlepszy – z przyjemnością doradzimy oraz odpowiemy na wszelkie pytania.

  • Zasilanie układu od +8V do +32V
  • Średni pobór prądu
  • Tryb uśpienia:
  • 29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
  • 20 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
  • Tryb aktywny:
  • 54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
  • 32 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
  • Terminal w trybie SLEEPMODE:
  • 5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
  • 3 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
  • Temperatura pracy od -30’C do +85’C
  • 2 wejścia reagujące na masę
  • 2 wyjścia open collector
  • 3 wejścia analogowe (do pomiarów napięcia stacyjki, sond paliwa)
  • Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury, DALLAS, RFID)
  • RS-232-TTL port komunikacyjny (domyślnie)
  • RS-232 port komunikacyjny (opcjonalnie)
  • RS-485 port komunikacyjny (opcjonalnie)
  • Wejście licznikowe
  • CAN J1939/J1708/J1587/FMS/OBDII
  • K-Line (D8)*
  • Zdalna: SMS, GPRS, TCP, aplikacja do programowania
  • Lokalna (aplikacja PC + przewód do programowania)
  • 8 niezależnych trybów śledzenia (z uwzględnieniem sygnału stacyjki)
  • Tryb czasowy
  • Tryb uwzględniający dystans
  • Indywidualne ustawienia dla sieci Roaming
  • 1. Wejście zasilania głównego (8V – 31V)
  • 2. Wejście K-Line (D8)*
  • 3. Wejście stacyjki (+)
  • 4. Wejście (-)
  • 5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V
  • 6. Wejście masy głównej (GND)
  • 1. Wejście (-)
  • 2. Wyjście typu open collector (300 mA)
  • 3. Wejście CAN-H – magistrala J1939
  • 4. Wejście CAN-L – magistrala J1939
  • 5. Wejście J1708A – magistrala J1708
  • 6. Wejście J1708B – magistrala J1708
  • 7. Wejście licznikowe
  • 8. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V
  • 9. Wejście CAN-TACHO
  • 10.Wejście CAN-TACHO
  • 1. Masa (GND)
  • 2. TxD (na potrzeby komunikacji RS)
  • 3. RxD (na potrzeby komunikacji RS)
  • 4. Napięcie zasilania dla termometru Dallas (3.7V)
  • 5. Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury)
  • 6. Zasilanie 3.3V (dioda LED czytnika Dallas)

Pełna kontrola & Bezpieczeństwo

Docenieni przez użytkowników

Doświadczony i pomocny Support

Zamów już dziś!