Terminal GPRS FM 23
EMES GPS / Produkty / Terminal GPRS FM 23

GPRS FM 23
Urządzenie FM23 jest prostszą wersją S8.2

Terminal GPRS FM23 wyposażony jest w autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) – wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu). Połączenie doskonałej jakości i bezpieczeństwa.

Informacje podstawowe

  • Modem GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMMING
  • Wewnętrzna czterozakresowa antena GSM 850/900/1800/1900 MHz
  • Odbiornik GPS Quectel L70 z funkcją ANTY-JAMMING
  • Zewnętrzna aktywna antena GPS (3 metrowa/złącze SMA)
  • Urządzenie w 100% zgodne z protokołem Terminali GPRS S8 (komendy, ramki danych)
  • Wewnętrzna bateria do stałego podtrzymania zegara czasu rzeczywistego (RTC)
  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną – nawet po odcięciu zasilania!)
  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
  • Port komunikacyjny RS-232-TTL (opcjonalnie: RS-232 RS-485)
  • Zintegrowany/wewnętrzny akumulator (Li-Polymer) z kontrolą ładowania i wykrywaniem braku akumulatora (opcjonalnie)
  • Obudowa ABS: 60x50x30 [mm]
  • Pamięć archiwum – minimum 24.000 zdarzeń (do 48.000)
  • Diody LED sygnalizujące siłę sygnału GSM oraz ilość satelit GPS
  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire (6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
  • Alarm o odłączeniu anteny GPS – monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Pełne wsparcie dla obsługi technologi Mobileye
  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON
  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) – wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)

Zaawansowana technologia

  • Opcjonalna obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
  • ImmoDALLAS – czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!
  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN (opis technologi CAN)
  • Możliwość podłączenia nawigacji Garmin za pomocą konwertera sygnału RS-232 na RS-232-TTL

Dodatkowe informacje

  • Zliczanie przebiegu na podstawie danych z GPS
  • Kontrola kosztów karty SIM
  • Dzienny limit połączeń GPRS w sieci Roaming oraz sieci macierzystej
  • Dzienny limit SMS
  • Dodatkowy algorytm stabilizujący pomiary analogowe paliwa


Opis parametrów rejestrowanych przez Terminal GPRS

  • Czas RTC (synchronizacja specjalnym algorytmem na podstawie czasu z GPS)
  • Dane GPS: Długość oraz szerokość geograficzna, wysokość n.p.m, kąt jazdy, ilość satelit, prędkość
  • Licznik przebiegu (zaawansowany algorytm liczenia w oparciu o dane z GPS – wartość sumowana i zapamiętywana zawsze przez Terminal GPRS)
  • Informacja EVENTID (przyczyna wygenerowania ramki danych)
  • Aktualny stan wszystkich wejść (aktywne/nieaktywne)
  • Aktualny stan wszystkich wyjść (aktywne/nieaktywne)
  • Napięcie zasilania głównego
  • Napięcie akumulatora wewnętrznego
  • Stan podłączenia anteny GPS (podłączona/niepodłączona – natychmiastowy alarm o odłączeniu anteny GPS przez niepowołane osoby)
  • Stan podłączenia akumulatora wewnętrznego (podłączony/niepodłączony)
  • Stan zalogowania karty SIM (sieć macierzysta/Roaming)
  • Siła sygnału GSM
  • Kod GSM obecnie zalogowanego operatora GSM
  • Status pracy odbiornika GPS (poprawny/niepoprawny)

Informacje techniczne

Jeśli nie jesteście pewni, który produkt będzie dla Was najlepszy – z przyjemnością doradzimy oraz odpowiemy na wszelkie pytania.

  • Zasilanie układu od +8V do +32V
  • Średni pobór prądu
  • Tryb uśpienia:
  • 29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
  • 20 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
  • Tryb aktywny:
  • 54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
  • 32 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
  • Terminal w trybie SLEEPMODE:
  • 5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
  • 3 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
  • Temperatura pracy od -30’C do +85’C
  • 1 wejście reagujące na masę
  • 1 wyjście open collector
  • 2 wejścia analogowe (do pomiarów napięcia stacyjki, sond paliwa)
  • Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury, DALLAS, RFID)
  • RS-232-TTL port komunikacyjny (domyślnie)
  • RS-232 port komunikacyjny (opcjonalnie)
  • RS-485 port komunikacyjny (opcjonalnie)
  • Zdalna: SMS, GPRS, TCP, aplikacja do programowania
  • Lokalna (aplikacja PC + przewód do programowania)
  • 8 niezależnych trybów śledzenia (z uwzględnieniem sygnału stacyjki)
  • Tryb czasowy
  • Tryb uwzględniający dystans
  • Indywidualne ustawienia dla sieci Roaming
  • 1. Wejście zasilania głównego (8V – 32V)
  • 2. Wyjście open collector
  • 3. Wejście stacyjki (+)
  • 4. Wejście (-)
  • 5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V
  • 6. Wejście masy głównej (GND)
  • 1. Masa (GND)
  • 2. TxD (na potrzeby komunikacji RS)
  • 3. RxD (na potrzeby komunikacji RS)
  • 4. Napięcie zasilania dla termometru Dallas (3.7V)
  • 5. Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury)
  • 6. Zasilanie 3.3V (dioda LED czytnika Dallas)

Pełna kontrola & Bezpieczeństwo

Docenieni przez użytkowników

Doświadczony i pomocny Support

Zamów już dziś!