Terminal GPRS FM 23
EMES GPS / Produkty / Terminal GPRS FM 23
gps terminal

Funkcjonalny GPS – terminal GPRS FM 23

Oto urządzenie przeznaczone do lokalizacji pojazdów, które charakteryzuje się przemyślanymi rozwiązaniami oraz niewielkimi rozmiarami. Kompaktowa wielkość i uproszczona konstrukcja nawiązująca do innych modeli sprawiają, że ten wyposażony w odbiornik GPS terminal doskonale sprawdzi się niemal w każdej sytuacji. W obudowie zostało zamknięte wszystko, co jest potrzebne do skutecznego działania nawet po odcięciu głównego źródła zasilania. Dodatkową zaletą jest system zabezpieczeń, który zapobiegnie uszkodzeniom. Dokładna specyfikacja urządzenia jest dostępna poniżej.

Informacje podstawowe

  • Modem GSM/GPRS: 850/900/1800/1900 MHz SIMCOM/QUECTEL z funkcją JAMMING
  • Wewnętrzna czterozakresowa antena GSM 850/900/1800/1900 MHz
  • Odbiornik GPS Quectel L70 z funkcją ANTY-JAMMING
  • Zewnętrzna aktywna antena GPS (3 metrowa/złącze SMA)
  • Urządzenie w 100% zgodne z protokołem Terminali GPRS S8 (komendy, ramki danych)
  • Wewnętrzna bateria do stałego podtrzymania zegara czasu rzeczywistego (RTC)
  • Podtrzymanie kluczowych parametrów pracy urządzenia: czasu, danych z GPS (dane nigdy nie giną – nawet po odcięciu zasilania!)
  • Zaawansowane filtry wejść analogowych (pływaki analogowe, sondy paliwa) z podtrzymaniem danych po utracie zasilania głównego
  • Port komunikacyjny RS-232-TTL (opcjonalnie: RS-232 RS-485)
  • Zintegrowany/wewnętrzny akumulator (Li-Polymer) z kontrolą ładowania i wykrywaniem braku akumulatora (opcjonalnie)
  • Obudowa ABS: 60x50x30 [mm]
  • Pamięć archiwum – minimum 24.000 zdarzeń (do 48.000)
  • Diody LED sygnalizujące siłę sygnału GSM oraz ilość satelit GPS
  • Pełne wsparcie protokołu 1-Wire (6 termometrów, identyfikacja kierowcy, DALLAS, RFID)
  • Alarm o odłączeniu anteny GPS – monitorowanie w czasie rzeczywistym
  • Pełne wsparcie dla obsługi technologi Mobileye
  • Pełne wsparcie rozwiązań MDAS MOVON
  • Autorskie rozwiązanie zabezpieczenia wejść urządzenia (zasilanie, wejście sygnału stacyjki, wejścia analogowe) – wejścia te odporne są na uszkodzenia (np. przepięcia w instalacji pojazdu)

Zaawansowana technologia

  • Opcjonalna obsługa czujnika 3D w celu wykrywania wypadków, holowania, stłuczek na parkingu
  • ImmoDALLAS – czyli dodatkowe zabezpieczenie pojazdu klienta. Urządzenie załącza wyjście w przypadku wykrycia braku autoryzacji (DALLAS, RFID). W urządzeniu istnieje możliwość zapisania do 256 numerów identyfikacyjnych kierowców!
  • Wykrywanie sygnału stacyjki za pomocą dedykowanego wejścia analogowego, napięcie zasilania głównego lub z magistrali CAN (opis technologi CAN)
  • Możliwość podłączenia nawigacji Garmin za pomocą konwertera sygnału RS-232 na RS-232-TTL

Dodatkowe informacje

  • Zliczanie przebiegu na podstawie danych z GPS
  • Kontrola kosztów karty SIM
  • Dzienny limit połączeń GPRS w sieci Roaming oraz sieci macierzystej
  • Dzienny limit SMS
  • Dodatkowy algorytm stabilizujący pomiary analogowe paliwa


Opis parametrów rejestrowanych przez Terminal GPRS

  • Czas RTC (synchronizacja specjalnym algorytmem na podstawie czasu z GPS)
  • Dane GPS: Długość oraz szerokość geograficzna, wysokość n.p.m, kąt jazdy, ilość satelit, prędkość
  • Licznik przebiegu (zaawansowany algorytm liczenia w oparciu o dane z GPS – wartość sumowana i zapamiętywana zawsze przez Terminal GPRS)
  • Informacja EVENTID (przyczyna wygenerowania ramki danych)
  • Aktualny stan wszystkich wejść (aktywne/nieaktywne)
  • Aktualny stan wszystkich wyjść (aktywne/nieaktywne)
  • Napięcie zasilania głównego
  • Napięcie akumulatora wewnętrznego
  • Stan podłączenia anteny GPS (podłączona/niepodłączona – natychmiastowy alarm o odłączeniu anteny GPS przez niepowołane osoby)
  • Stan podłączenia akumulatora wewnętrznego (podłączony/niepodłączony)
  • Stan zalogowania karty SIM (sieć macierzysta/Roaming)
  • Siła sygnału GSM
  • Kod GSM obecnie zalogowanego operatora GSM
  • Status pracy odbiornika GPS (poprawny/niepoprawny)

Informacje techniczne
Jeśli nie jesteście pewni, który produkt będzie dla Was najlepszy – z przyjemnością doradzimy oraz odpowiemy na wszelkie pytania.

  • Zasilanie układu od +8V do +32V
  • Średni pobór prądu
  • Tryb uśpienia:
  • 29 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
  • 20 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
  • Tryb aktywny:
  • 54 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
  • 32 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
  • Terminal w trybie SLEEPMODE:
  • 5 mA +/- 5% dla Uzas=12.7V
  • 3 mA +/- 5% dla Uzas=25.4V
  • Temperatura pracy od -30’C do +85’C
  • 1 wejście reagujące na masę
  • 1 wyjście open collector
  • 2 wejścia analogowe (do pomiarów napięcia stacyjki, sond paliwa)
  • Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury, DALLAS, RFID)
  • RS-232-TTL port komunikacyjny (domyślnie)
  • RS-232 port komunikacyjny (opcjonalnie)
  • RS-485 port komunikacyjny (opcjonalnie)
  • Zdalna: SMS, GPRS, TCP, aplikacja do programowania
  • Lokalna (aplikacja PC + przewód do programowania)
  • 8 niezależnych trybów śledzenia (z uwzględnieniem sygnału stacyjki)
  • Tryb czasowy
  • Tryb uwzględniający dystans
  • Indywidualne ustawienia dla sieci Roaming
  • 1. Wejście zasilania głównego (8V – 32V)
  • 2. Wyjście open collector
  • 3. Wejście stacyjki (+)
  • 4. Wejście (-)
  • 5. Wejście (+) / pomiar analogowy 0-32V
  • 6. Wejście masy głównej (GND)
  • 1. Masa (GND)
  • 2. TxD (na potrzeby komunikacji RS)
  • 3. RxD (na potrzeby komunikacji RS)
  • 4. Napięcie zasilania dla termometru Dallas (3.7V)
  • 5. Wejście 1-Wire (identyfikacja kierowców, pomiar temperatury)
  • 6. Zasilanie 3.3V (dioda LED czytnika Dallas)

Pełna kontrola & Bezpieczeństwo

Docenieni przez użytkowników

Doświadczony i pomocny Support

Zamów już dziś!